مرداد ۱۸، ۱۳۸۸

...

- آنجا كه زندگي بد خُلق شد و يكي يكي دل خوشي هاي آدم را ازش گرفت ، وقت مقاومت مي شود ؛

بايد دست به اكتشاف زد ،

آدمي تازه ،

جايي تازه ،

چيزي تازه ،

كه ثابت كني زنده اي ، كه زندگي بد خُلق َت را كم كم رام كني .

- يك عدد بازار مكاره كشف كرده ام كه بايد ديد اصلا ، گفتن ندارد ، يعني توصيف نمي شود ، يك عدد جمعه بازار با كلي فروشنده و جنس هاي خاص ، بايد ديد !

- رتبه امسال من اصلا و ابدا با ميزان درس خوندنم نميخونه ، معجزه است واقعا ، دارم انتخاب رشته مي كنم الان ، آقاي استاد گفت 6تاي نيمه متمركز را قبولي شما برو خوش باش ، پيشكسوت كنكور شده ام از بس كه هي شركت كرده ام ، زور كرد كه علاوه بر نمايش ، ارتباط تصويري را هم بزن بعد بيا اينجا خودم آماده ات مي كنم ، نميدونم حالا ، شايد گرافيست شديم يكهو !

۴ نظر:

  1. منم دلم یه عالمه چیزای تازه میخواد!



    خب پس به سلامتی امسال دیگ می خوای به دانشگاه افتخار بدی و بری توش!

    امیدورام نمایش قبول شی! حالا گرافیست هم خوبه! به هرحال جفتش خیلی با کلاسه!!!

    پاسخحذف
  2. تبريكات ويجه عرض مي شود!‌ ايشالا هر آن چه دوست مي داريد قبول مي شويد و اينا و اونا و همسايه ها و D:

    تو هم كلي خوش باشي دختره P: *-:

    پاسخحذف
  3. امیدوارم چیزی رو که دوست داری قبول بشی عزیزم *:

    پاسخحذف
  4. تا من و تو فارغ التحصیل شیم.همدوره ای هامون دکتر شدن!!!
    ولی عوضش ما از اون رشته ای که می خوایم فارغ التحصیل می شیم........

    پاسخحذف